مواظب خودت باش یعنی ...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ یه روز بهم گفت: «می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه بهم گفت: «می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه گفت: «می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز تو نامه‌ش نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام» براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت: «من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم: «آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه (من هنوز هم خیلی تنهام)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥عشـــــ♥ــــق♥ و آدرس loveam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 21314
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 265
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 265

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 41
:: بازدید ماه : 354
:: بازدید سال : 1263
:: بازدید کلی : 21314

RSS

Powered By
loxblog.Com

مواظب خودت باش یعنی ...
پنج شنبه 27 شهريور 1393 ساعت 17:44 | بازدید : 1360 | نوشته ‌شده به دست ali 007 | ( نظرات )

 

 

 

خواسته یا ناخواسته میگیم : مواظب خودت باش !
مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه !
مواظب خودت باش یعنی برام مهمی !
مواظب خودت باش یعنی نگرانتم !
مواظب خودت باش یعنی دوستت دارم !
مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت !
مواظب خودت باش یعنی از الان دلم واست تنگ شده !
مواظب خودت باش یعنی … واقعا مواظب خودت باش



|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
007 در تاریخ : 1393/11/22/3 - - گفته است :

همیشه همینه
پشت خندهام همیشه غمه
پس میخندم که کسی نفهمه بخاطر یکی رگمو نزدیک بود بزنم
پس میخندم که کسی نفهمه شبا توی اتاقم دلخون گریه میکنم
پس میخندم که کسی برام اهمیت قائل نیست
پس میخندم که کسی نفهمه چقد نگرانشم
پس میخندم که کسی نفهمه چند وقته باهاش حرف نزدم دارم دیوونه میشم
ولی ای کسی که مد نظرمی و خودت میدونی داری باهام چیکار میکنی بازم زود تر برگرد

<-CommentGAvator->
007 در تاریخ : 1393/11/22/3 - - گفته است :
سلام نمیدونم حرفامو باورت شده یا نه اما بزار اینم بهت بگم که حدود یه ماه وپونزده روز پیش یکی باخط0913بهم زنگ زد از همه چی باخبر بود از هرچی که من نمیدونستم ازهمه چی اوایل حدود یه 20-25روزشو دختره بهم زنگ میزد من حرف نمیزدم دختره اس میداد اما بعدش متوجه شدم دیگه دختره اس نمیده بجاش ی پسره حالا از اون مدتی که بقول خودت وباورت شده من با اون پسره بودم تو اون مدت که با زهرا دختره تو روم حرف میزدی خبر داشتم حتی ساعت زنگ زدن زهرارم میدونستم وزنگ میزدم که ببینم دختره راس میگه یا نه همه اونایی که بهم گفته بودیو اون دختره وپسره بهم گفتن تنها چیزی بود که تونستم بروی خودم نیارم اما بدون بهت نگفتم چون اصلا چیز مهمی واسم نبود چون نمیخواستم فک کنی بهت شک دارم.من میدونم تو این کارو نکردی ولی یکی بهم زنگ میزد جوابشو ندادم اس دادوگفت سلام من محمدم بچه شیرازدوست علیرضا میگه علی بهم سپرده من باهات باشم مراقبت باشم گفته دختره خوبی هستی وباحجب وحیا گفته دوستت داشته باشم،من فقط دوتااس بلندوبالا بهش دادم گفتم اون منو فراموش کرده اگه دلش واسم میسوزه بیاد هنوز جاش تودلم محفوظه وکسی جاشو نمیگیره،گفتم دختر خوبی نیستم درضمن باحجب وحیام نیستم میدونم داری دروغ میگی که علی فرستادتت چون من واسش مردم اگرم هنوز بهم فک کنه ایمان دارم که شمارمو به هیچ عهدوناسی نمیده وچنین کاری نمیکنه اما اینو بهت میگم بدون که من تاحالا هیچ پسریو دوست نداشتم اولین کسی که دوسش دارم علیرضا بوده وبعد اونم قرار نیست کسی جاش بیاد اینقد زنگ نزن جوابتو نمیدم من جز علی باهیشکی حرف نمیزنم بهش قول دادم اگه واقعا دوستشی که میدونم نیستی بدون من خاطرات علیرضارو با هیچی عوض نمیکنم چه برسه خودشوبا چیزی عوض کنم.کسی رو دوست دارم که اونقد برایم کسیست که چشام دیگه دنبال کسی نیست. بدون من دوستش دارمو هیچ وقتم تنهاش نمیزارم،فراموششم نمیکنم،تاابد منتظرش میمونم بزار خیالتو راحت کنم من جز اغوشش حتی به دیواری هم تکیه نمیکنم پس دیگه مزاحم نشو خدانگهدار که تو جوابش گفت منتظر نباش کسی که بره سراغ یکی دیگه هیچوقت برنمیگرده اینو بدون گفت علیم گذاشتت کنارورفته سراغ یکی دیگه کاش خدا یکیم بمابده گفتم علی این کارو نمیکنه اینو مطمئنم اگرم کرده باشه خودش میدونه دلش مال خودش میتونه یکی دیگرو بیاره اگه قراره نباشه خیالش میارزه به همه چی! دعانکن که عین منو بهت بده چون من اگه دختر خوبی بودم علی تنهام نمیذاشت پس دختر خوبی نیستم من علیرضاروشکوندم پس دعانکن که عین منو بتو بده.برادرم دیگه مزاحم نشو جوابتو نمیدم خداحافظ دیگه چیزی نگفت تا اینکه بعد یه هفته زنگ زد اس نداد شمارشو دادم دخترخالم که شوهرش مخابرات کارمیکنه نمیدونم بهش چیگفتن که دیگه زنگ نزد.من باخاطراتت با وجودتو توقلبم هنوز نفس میکشم.اما... اگه یادت باشه بهت گفته بودم چشم دنبال هیچ پسری نبوده اما شکت باعث میشد باورنکنی اما اگه پاش بیوفته هرجاکه باشی میام دنبالت اما احساس میکنم از همون موقعه ایی که واست مردم وجودم ازارت میده.همه چیو انداختی سر من اشکالی نداره گفتی اگه زنگ نمیزدی بابات راضی میشد اما اگه تو شماررو بهش میدادی دیگه منو تو مال هم بودیم.اره توراست میگی من خراب بودم،هم دوستت نداشتم،هم کسی نبودم که بابات میخواد،همه کارام تقصیر من بود.اونروز گفتی میخوام بامامانت حرف بزنم مامانم قبول نکرد قضیرو به بابا گفتم که بهت گفت عید بیاین فک میکردم اته دلت خوشحالی نمیدونستم واست مردم.اما من اون لحظه یاد حرف مامانت افتادمو دلم گرفت.اقای سلحشور علیرضا جانم من دارم با این خاطرات میسوزم فک میکنم بدونی حالم چجوریه علی من میخوامت،هم دلبستتم هم وابسته پس سعی نکن خودتو ازمن دورکنی،من نمیخوام که فراموشت کنم بابابزرگم میگه اگه هنوز نتونستی کسیو فراموش کنی بدون هنوز تو قلبش جاداری.اولش خوشحال شدم بعدش یاد حرفت افتادم یدفعه دیدم بابابزرگم بادستاش اشکامو پاک کرد.گفت نوه گلم اگه هنوزم دوسش داری پاش وایسا بالاخره یروز میاد.این شبا که ابیمارستان اومدم اگه قرصارو نخورم تاصبح خوابم نمیبره.نمیدونم چرا دیگه نمیتونم گریه کنم.چشام پراب میشه اما نمیریزه پایین،چرا فاصله میگیری مگه جزتو کیو دارم؟؟؟تموم ارزوم اینه که باهام باشی بازم بگی دوسمداری شده دلخوشیم این روزا همین دروغ اجباری بیا برگرد هنوز دیر نیست دلم ازبودنت سیر نیست مواضب خودت باش علیرضااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ من خیلی دوستت دارم. خداحافظ
راستی من خونه نیستم اما فک میکنم بابام تووبت میاد این دوتا نظری که داده بودمو یکی که از طرف فاطمه فرستاده شده که تو وورد کامپیوتر بود من فرستادم مدیونم کرده بود اگه نفرستم.یکیم که خودم داده بودم اونارو اگه خواستی حذف کن نمیخوام بابام بدون تنهام گذاشتی.اینی که امروز فرستادم باشه بزار اینم بچه ها بخونن بعد دوسه روز حذف کن.
داری صدامو میشنوی وبدادم نمیرسی؟؟؟؟؟نه؟؟؟؟؟

پاسخ:مامانم چی بهت گفته؟ دوتا شماره رو برام بفرست بینم کی بودن

<-CommentGAvator->
اجی در تاریخ : 1393/6/28/5 - - گفته است :
مواظب خودت باش
پاسخ:مرسی چشم

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
اصلاااااااااااااااااااااا
پاسخ:راه نداره

<-CommentGAvator->
مژده در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
چه رمانتیک.خوش بحال زنت
پاسخ: الان داری اتیش میگیری میدونم خخخخ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: